sarakarolina.blogg.se

jag är en tjej på 19 år, bor i lilla Örnsköldsvik i Sverige. Här berättar jag om mitt liv och min vardag!

Noosa

Kategori: Allmänt

Idag har vi landat i Noosa efter typ 16 timmars bussresa. Men det gick bra förutom att han som körde sista biten var en riktig suris, hur orkar man ha ett sådant humör? Aja vi bor nu på samma hostel som sist men här är det betydligt sämre, det är skitigt i köket och äldre rum. Men vad gör egentligen det? Imorgon ska vi på zoo och det är därför vi är här i noosa, inte för att hänga på hostellet. Idag tog vi oss en promenad för att se lite hur det ser ut här och det är så fint, det var skönt att röra på sig efter bussresan och att bara få ha en liten pratstund. Det är så nära att vi ska hem nu så jag är väl inte på bästa humör, men jag försöker att vara neutral för att det ska bli ett bra avslut på resan med, än att man bara väntar in dagen vi ska åka.. Det är ju nu vi måste ta vara på dom sista dagarna i Australien ❤️ 





Kommentarer


Kommentera inlägget här: