sarakarolina.blogg.se

jag är en tjej på 19 år, bor i lilla Örnsköldsvik i Sverige. Här berättar jag om mitt liv och min vardag!

Söndag

Kategori: Allmänt

Idag är det redan söndag och vi åker till Australien imorgon kväll.. Tiden går så fort att jag vill grina. Malin la en väldigt klockren kommentar idag, vi låg och solade på stranden och helt plötsligt säger hon, "jag fattar ju inte att vi är här vid havet. Asså att vi verkligen är här i Bali." Haha och det är så sant, för oss har det blivit så mycket vardag att sola, bada, surfa, dyka osv. Vi tar inte vara på tiden. Ska verkligen försöka skärpa mig nu! Igår så hängde vi sista dagen på lyxhotellet Tullips pool hela dagen för att sen dra ut för att hitta nå skor. Tyvärr hittade jag inga jag ville ha, vi gör ett nytt försök imorgon innan vi drar. Sen käkade vi ute med Heidi innan hans flyg gick till Thailand, blev lyxmat. Inget jag och malin är vana vid 😅 vi käkar ju mest nudlar till middag.. 
Idag drog vi till stranden och slappade. Efter lunch så testade även malin på att surfa så de var super kul! Så under eftermiddagen så har vi surfat. Så jävla roligt det är! Idag fick jag även testa på en annan typ av bräda så det var kul. Men man blir helt slut i kroppen och hur ska det bli när vi ikväll tänker dra ut? Haha hoppas verkligen vi har en sista bra kväll på skygarden! 






Kommentarer


Kommentera inlägget här: