sarakarolina.blogg.se

jag är en tjej på 19 år, bor i lilla Örnsköldsvik i Sverige. Här berättar jag om mitt liv och min vardag!

Whitsundays

Kategori: Allmänt

Vi har tillbringat dom här tre senaste dygnen på whitsundays, vilket underbart ställe. Vi for i måndags vid lunch och kom hem idag vid lunch. Första dagen så seglade vi bara, vi var framme så sent så vi var bara på båten den kvällen. Vi var 22st på båten, ett riktigt härligt gäng! Vi käkade, drack lite och bara hade de trevligt den kvällen. På natten sov vi alla på båten under stjärnorna. Riktigt mysigt. Så igår klev vi upp tidigt för att fara sista biten för att komma till whitsundays. Det var nog den vackraste strand jag sett i mitt liv. Jag ha tyvärr inte tagit några bilder själv eftersom sanden är så finkornig så skulle de förstöra mobilen om jag tog den med mig. Men som sagt det var sjukt Nice. Killarna som körde båten tog några bilder så hoppas jag får tag i dom. Senare på kvällen igår fick vi åka till ett 5stjärnigt  resort. Var as Nice, så vi hade lite fest där på kvällen, spelade kort osv. Imorse så hängde vi vid poolen vid hotellet och lite senare tog vi båten tillbaka. Så nu är jag på vårt hostel igen, vi sover här tills imorgon sen drar vi vidare till nosa.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: