sarakarolina.blogg.se

jag är en tjej på 19 år, bor i lilla Örnsköldsvik i Sverige. Här berättar jag om mitt liv och min vardag!

Skydive

Kategori: Allmänt

Idag har jag gjort det sjukaste jag någonsin jag gjort i mitt liv. Jag som är så sjukt rädd för höjder har idag hoppat ut ur ett jävla flygplan 4,2 km upp. Jag älskade det! Känslan var sjuk och utsikten var magisk. Påväg upp i planet var jag faktiskt ganska lugn, men när han öppnade dörren och satte sig på kanten så att jag hängde ut ur planet så kändes det inte alls bra, men bara någon sekund efter, när vi hade lämnat planet så var det underbart. Känslan går inte att beskriva. Man känner sig så sjukt fri där uppe. Och det går så jävla fort från början. Vi föll fritt i ca 60 sekunder och sedan med fallskärm i ca 5 minuter. Man fick se allt från en helt annan vinkel och det är så vackert här. Helt enkelt får skydiven idag en 10 av mig, jag gör helt klart om det när jag får chansen! 🔝 




Kommentarer


Kommentera inlägget här: