sarakarolina.blogg.se

jag är en tjej på 19 år, bor i lilla Örnsköldsvik i Sverige. Här berättar jag om mitt liv och min vardag!

Sydney

Kategori: Allmänt

Igår landade vi i Sydney vid halv 7 tiden och fick ställa om kl till halv 10 så nu skiljer det 10 timmar från er alla där hemma! Känns lite drygt för det är svårt att prata med er då. Men det är bara två veckor kvar så. Två jävla veckor kvar av 10?! Fy börjar få ångest. Så igår var vår första natt på ett hostel, haha inget vi är van vid kan jag säga! Vi delar rum med 6 andra. Det är skitigt överallt, äckliga toaletter osv. Men det har gått bra. Idag ska vi flytta till ett nytt hostel för imorgon drar vi till Cans (tror de stavas så 😂) sedan börjar vi vår rutt nerefter östkusten. Känns väldigt bra faktiskt! Idag ska vi dra till operahuset och kika. Det är fruktansvärt kallt här.. 18 grader, håller på dö. Och vi kommer inte sola nått alls nu när vi är i Australien så hinner väl tappa den lilla färg vi lyckats få😅 men vi åker ju längst upp i Australien nu och dä är är det runt 27-30 grader, det skiljer så mycket för att landet är så stort. Men då slipper vi frysa iaf. Kännslan av att man befinner sig i Sydney är sjuk, det är så fruktansvärt häftigt! 





Kommentarer

  • Marcus säger:

    Snygg handdukstork!

    2015-11-05 | 00:07:15

Kommentera inlägget här: