sarakarolina.blogg.se

jag är en tjej på 19 år, bor i lilla Örnsköldsvik i Sverige. Här berättar jag om mitt liv och min vardag!

Saknar

Kategori: Allmänt

Sitter och pratar med syrran över sms och vi pratar om lite allt möjligt. Känner att man faktiskt saknar dom där hemma när man väl pratar med dom. Även hur bra jag har det här så finns alla jag älskar där hemma. All min trygghet. Jag vet att dom alla är med mig, men ändå så är dom så långt bort. Syster berättar att Alvin börjat fått mardrömmar och att han sagt att moster hade berättat om drömfångare och han har gjort sin egen. Att han verkligen har tagit åt sig något så och kommer ihåg det gör mig så glad. Han är så klok den där pojken. Jag hoppas verkligen hans mardrömmar lägger sig lite nu iaf, finaste Alvin. När jag fick bilden ville jag bara vara där och krama om honom och hans syster. Saknar dom så det gör ont.. Men snart är jag hemma och då är vi tillsammmans igen. Saknar även alla andra nära, vänner som familj! Ni betyder mest för mig och jag älskar er alla och längtar tills jag får hålla om er. Älskar er❤️ 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: