sarakarolina.blogg.se

jag är en tjej på 19 år, bor i lilla Örnsköldsvik i Sverige. Här berättar jag om mitt liv och min vardag!

Dykning

Kategori: Allmänt

Åh vilken underbar dykning vi har varit med om idag! Det var de klaraste vatten vi dykt i hitintills. Det var väldigt mycket fiskar och det var lagom med strömmar! Perfekt alltså! Nu har jag alltså gjort 12 dyk på den här resan, känns bra. Tråkigt att man inte får dyka på ett tag nu bara.. Att kunna säga att vi dykt på barrier reef är ganska coolt det med 👏 när man dykt hela dagen så har man en såndär skön trött känsla i kroppen. Sitter på bussen nu mot airlie Beach och är helt slut. Dock är det svårt att sova.. Man förstår ju inte riktigt att man är i Australien, men när killen som kör bussen står och berättar att det är väldigt viktigt att vi har bälte, för att det finns så många kängurur som är större än han själv. Som kan hoppa fram när som hellst. Då känns det väldigt annorlunda! 😅 men ska försöka sova en stund nu, godnatt på er!   




Kommentarer


Kommentera inlägget här: