sarakarolina.blogg.se

jag är en tjej på 19 år, bor i lilla Örnsköldsvik i Sverige. Här berättar jag om mitt liv och min vardag!

Hallonbacken

Kategori: Allmänt

Vaknade runt halv 10 imorse, mycket skönt! sen blev det en promenad till hallonbacken där mina underbara syskonbarn var. Jim och Anneli va också med, riktigt mysigt va det! Nu hade jag tänkt att plocka upp lite på rummet sen åker jag iväg till bjästa för att träna med zingo. Ikväll ska jag bara ta det lungt, har inget plugg vilket är otroligt skönt! Så jag passar på att ta bara se nån bra film elr så ikväll!
                                                              Lite bilder från dagen

Kommentarer

  • Mammi säger:

    Kul, att du har en blogg, blir kul att få läsa å kika på fina bilder som du lägger in.
    Å ja visst är det mysigt med en liten mysig stund tillsammans i Hallonbacken
    Kram från mammi

    2013-02-17 | 23:09:14

Kommentera inlägget här: