sarakarolina.blogg.se

jag är en tjej på 19 år, bor i lilla Örnsköldsvik i Sverige. Här berättar jag om mitt liv och min vardag!

11 månader

Kategori: Allmänt

Idag den 20 februari, så har jag fått lyckan att ha delat 11 månader med den allra finaste! Kan inte förstå vart tiden tar vägen.. Det har gått så sjukt fort så att jag inte kan förstå det själv! Vill säga att du det finaste jag har och med dig så känns allt så rätt, hos dig är jag verkligen trygg, du finns alltid för mig och jag vet inte hur jag någonsin ska kunna förklara för dig hur mycket du betyder för mig. Du är så himla underbar, och det finaste av allt är att veta att jag är älskad av just dig! Tack för 11 helt UNDERBARA månader älskling! Vi har skapat så sjukt mycket minnen tsm och det kommer bara bli fler! Älskar dig!  ♥ ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: