sarakarolina.blogg.se

jag är en tjej på 19 år, bor i lilla Örnsköldsvik i Sverige. Här berättar jag om mitt liv och min vardag!

Helgen

Kategori: Allmänt

Helgen har varit hyfsat bra. I fredags så var det min sista dag på sommarjobbet. Men på kvällen fick jag jobba extra, vilket jag inte tackar nej till! Och jag fick även jobba extra på lördags kvällen.  Men innan det så var jag och käkade med Malin, Jennie och Linn. Det var riktigt kul att få träffa er alla tsm igen! Idag har jag inte gjort mycket alls, jag har gått runt sjön med zingo men annars ha jag bara tagit det lugnt. Men det är skönt det med. Imorgon så måste jag ge mig ut på en springtur, eftersom jag har anmält mig till tjejmilen. Så det är bara att man tar sig ut och springer! Hade tänkt springa en mil för att se vilken tid man hamnar på och så ska jag försöka pressa den tiden så mycket som möjligt innan själv tävlingen är! Så nu är det bara att sova om jag ska komma upp imorgon!:) godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: