sarakarolina.blogg.se

jag är en tjej på 19 år, bor i lilla Örnsköldsvik i Sverige. Här berättar jag om mitt liv och min vardag!

Lov

Kategori: Allmänt

Så himla skönt att man gått på lov! Åker upp till fjälls snart så blir ingen skola för mig imorgon och det känns ju Riktigt skönt! Vill verklien bara kräkas på skolan nu! så det blir bra med lov! Man får rensa tankarna, sova ut på morgonen, kunna göra vad man vill på kvällen utan att det ska behöva vara massa skolarbete! Och för min del blir det mycket skoter! Så skönt att faktiskt få komma bort ett tag! Bara vara för sig själv! Men jag kommer ju hem på tisdag så har ju en del kvar av lovet här hemma också! Just nu ligger jag här i sängen ny duschad o ska snart ut med vovvarna en sväng innan vi drar iväg! Ni får ha det så bra! Kram 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: