sarakarolina.blogg.se

jag är en tjej på 19 år, bor i lilla Örnsköldsvik i Sverige. Här berättar jag om mitt liv och min vardag!

Söndag!

Kategori: Allmänt

Vaknade runt 9 imorse viket var otroligt skönt! Kände att jag behövde få lite sömn! Jag bestämde mig direkt imorse att det skulle bli en bra dag idag! Och det blev det verkligen, super fint väder, tog skoter ut på sjön för att rasta av hundarna och då passade syster barnen på att följa så dom fick åka lite skoter. Det tyckte dom va roligt också! Nu har vi precis grillat korv ute i det super fina vädret! Det ända som fattas nu är mina fina älskling! Men man kan inte få allt man vill på samma gång! Om ett tag ska jag ut och köra igen med fin fina kusinen Evelina! Det blir trevligt! Sen ser jag väl ifall det blir nån läxa senare ikväll haha..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: