sarakarolina.blogg.se

jag är en tjej på 19 år, bor i lilla Örnsköldsvik i Sverige. Här berättar jag om mitt liv och min vardag!

Ett jobbigt hejdå

Kategori: Allmänt

Idag var dagen kommen. Idag så åkte mina fina föräldrar till Grekland och stannar där i två veckor.. Men dom båda förtjänar det verkligen. Efter en dålig sommar och en massa arbete hemma med altanen osv. Men det värsta är ju att jag hinner åka innan dom är tillbaka så jag fick säga hejdå idag. Jag kommer alltså inte träffa dom på 3 månader, vilket egentligen inte är så länge. Men det är just de där att vi ska iväg och kommer befinna oss på andra sidan jorden, det är inte bara att ta tåget hem.. Men det gick ganska bra. Visst det blev lite tårar och så men det kändes ändå bra❤️ Nu hoppas jag bara att dom verkligen får ha det as bra där nere! Och jag vill att ni ska veta att jag vill ert bästa och att jag kommer sakna er i massor, dom bästa föräldrarna som finns 👏 vad gjorde man utan dom?! Nä vill säga tack till er stöttning till resan och hoppas ni sköter om varandra tills jag kommer hem igen! Älskar er otroligt mycket!❤️



Kommentarer


Kommentera inlägget här: