sarakarolina.blogg.se

jag är en tjej på 19 år, bor i lilla Örnsköldsvik i Sverige. Här berättar jag om mitt liv och min vardag!

Gårdagen

Kategori: Allmänt

Igår jobbade jag som vanligt, jag är inne på min tredje helg av fem och det känns bra faktiskt, är tacksam över att jag får erbjudan att jobba så mycket som jag gör. Men det var ju en jobbhelg när jag är ledig lördagkväll och söndagmorgon så jag bestämde mig för att följa med Julia och Tobias ut! Det blir inte många helger man kommer hinna ses och umgås med vännerna nu innan jag far så igår fick de bli 2-3 drinkar för att festa till det lite för en gångs skull😁 tycke dock att det var lite dött och tråkigt uppe på parken men eftersom jag inte drack så mycket blir det alltid kul att ha kul åt alla odrägliga fyllon 😅 har nyss vaknat och jag mår bra, så himla skönt! Så nu är de bara att tagga jobb!! Känns bra :) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: