sarakarolina.blogg.se

jag Ă€r en tjej pĂ„ 19 Ă„r, bor i lilla Örnsköldsvik i Sverige. HĂ€r berĂ€ttar jag om mitt liv och min vardag!

Ledig🌞

Kategori: AllmÀnt

Jag har nu varit ledig i tvĂ„ dagar. SĂ„ skönt! IgĂ„r var jag och malin Ă„ fixade pĂ„ stan inför resan. Och sedan sov jag hos Julia, super mys! Idag har jag hunnit varit till tandlĂ€karen och sedan gĂ„tt me hundarna för att sedan Ă„ka och sola o bada. Jag har Ă€ven hunnit packa min vĂ€ska ( vet att de Ă€r lĂ€nge kvar, men bĂ€ttre att ha lite koll i förvĂ€g 🙈) helt klart snart, ha ba lite kvar att packa! SkĂ€nns sĂ„ bra! Tror de blir en rĂ€tt tidig kvĂ€ll ikvĂ€ll sĂ„ jag orkar upp imorgon för att gĂ„ me hundarna innan malin hĂ€mtar mig innan 10. Vi ska Ă„ka o fixa de sista imorgon tex. Visumet. Sen ska vi bada en stund och bĂ€ttra pĂ„ brĂ€nnan. Sen drar jag kanske med Julia en svĂ€ng till UmeĂ„ imorgon, jag fĂ„r se! Godnatt alla fina! 



Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr: