sarakarolina.blogg.se

jag är en tjej på 19 år, bor i lilla Örnsköldsvik i Sverige. Här berättar jag om mitt liv och min vardag!

Söndag

Kategori: Allmänt

Då var det söndag igen.. Vi kom hem med tåget vid kvart i 6 imorse och hade knappt sovit nått på hela resan så åkte hem o la mig direkt. Dom här dagarna har varit super! Trotts att man inte ses på länge så är det alltid detsamma. Det är så skönt när man kan va sig själv! Snart drar jag och blir borta längre än vad han var, men vi får träffas när ja kommer hem för vet att en resa inte förändrar något :) vi har hängt på både Stockholms och Göteborgs gator o bara myst, vi har varit på Liseberg och sovit på hotell och käkat riktigt med frulle! Det har varit lyx. Kram på er!











Lite bilder från dom här dagarna ✨

Kommentarer


Kommentera inlägget här: