sarakarolina.blogg.se

jag är en tjej på 19 år, bor i lilla Örnsköldsvik i Sverige. Här berättar jag om mitt liv och min vardag!

Advanced

Kategori: Allmänt

Idag har jag klarat min andra dykarkurs! Så nöjd och glad! Det är så roligt att dyka. Att jag också fick dyka med josh som var med i samma grupp i första kursen, gjorde de bara roligare! Kul att träffa nya människor. Kan inte skriva för långa inlägg här för då går det inte att ladda upp.. Internet suger så det är därför det blir lite kortfattat. Imorgon blir det massage 😍 



Kommentarer

  • Moster säger:

    Så coolt! Blir det på ännu djupare vatten nu?
    Många kramar/Moster :-)

    2015-09-17 | 17:25:28
  • Mamma säger:

    Grattis till dykcertet så duktig💕

    2015-09-17 | 20:00:22
  • Pappa säger:

    Hej 👋 det ser väldigt mysigt ut där under ytan

    2015-09-17 | 20:00:34

Kommentera inlägget här: