sarakarolina.blogg.se

jag är en tjej på 19 år, bor i lilla Örnsköldsvik i Sverige. Här berättar jag om mitt liv och min vardag!

Åker vidare

Kategori: Allmänt

Nu sitter vi på en annan flygplats i Bangkok och väntar på att få checka in och flyga ner till Surat Thani där vi därefter tar båt ut till Koh Tao. Igår hade vi det bara bra när vi strosade runt i stan av Bangkok. Vet inte riktigt vad mer jag ska skriva så slänger in lite bilder! 



Det var helt sjukt med trafik ute på gatorna.. Tänk att så i alla dessa köer i vardagen. 😶


För denna middag betalde vi 16kr. Het sjukt billigt! 


Vår frulle imorse 👏😍

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Underbart med bilder, finaste❤️😘

    2015-09-10 | 12:28:45
  • Mammi säger:

    Det var ju bara jag på den andra kommentaren😘

    2015-09-10 | 12:30:01

Kommentera inlägget här: