sarakarolina.blogg.se

jag är en tjej på 19 år, bor i lilla Örnsköldsvik i Sverige. Här berättar jag om mitt liv och min vardag!

Bättre väder

Kategori: Allmänt

Äntligen är det lite bättre väder. Under dom dagarna jag tog advanced så regnade det väldigt mycket, vilket egentligen inte spelar mig någon roll för det är 30 grader i vattnet ändå. Men för malin var det värre som fick ligga hemma i bungalowen och läsa typ. Men både igår och idag har varit regnfria och det är så skönt! Igår gick vi ut med några från dykarkurserna och vår instruktör. Det är Lyx att kunna köpa många drinkar när det är såhär billigt 👌 ikväll ska vi också dra ut, men med vår bartender på hotellet. Så när han stänger så ska han hänga med oss ut. Blir säkert kul!:) just nu ligger vi och slappar vid poolen. Hoppas alla hemma har det super som oss ❤️ 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: