sarakarolina.blogg.se

jag är en tjej på 19 år, bor i lilla Örnsköldsvik i Sverige. Här berättar jag om mitt liv och min vardag!

En vecka

Kategori: Allmänt

Nu har det redan gått en vecka. Det är helt sjukt, fattar det inte.. Tiden kommer gå så fort här! Men idag var vi klar med vårt dykarcertifikat. Vilken upplevelse, jag rekommenderar det till alla verkligen! Att vara nere på 18 meters djup och simma runt i ett akvarium är mäktigt. Vi fick även simma in i som en grotta idag av koraller. Bara kännslan av att kunna andas under vatten i 45 minuter per dyk är sjukt coolt. Alla borde verkligen testa detta! Vi har även idag bytt hotell, till ett billigare och har därför bara internet vid poolen. Där kommer vi inte spendera så mycket tid så blir lite dålig på att uppdatera och höra av mig framöver. Vi trivs i det nya rummet även om de inte är lika lyxigt som innan. Vi har efter dyken idag annars bara tagit det lugnt på det nya hotellet och sedan käkade vi på en mysig resturang och nu sitter vi i baren där vi har internet och tar en drink. Hoppas alla ni som läser har det lika bra som oss❤️ 











Kommentarer


Kommentera inlägget här: