sarakarolina.blogg.se

jag är en tjej på 19 år, bor i lilla Örnsköldsvik i Sverige. Här berättar jag om mitt liv och min vardag!

Tatuering

Kategori: Allmänt

Idag har vi gjort en Bambo tatuering. Alltså inte med maskin utan enbart för hand med nål. Det var ju häftigt bara för att och dessutom läker dom också fortare. Så det är ju toppen👌. Det kändes men det var värt det! Jag och malin gjorde en likadan så det är så kul, det symboliserar vår resa och kommer alltid finnas med oss. Just nu ska vi dra ut o käka för att sen gå o köpa något gott innan vi drar tillbaka till hotellrummet och sätter på filmen lejonkungen. Åh längtar så till filmen, känns som hundra år sedan man såg den! För övrigt så i dag har det inte regnat här och det är vi glada för. Kram! 




Kommentarer


Kommentera inlägget här: